čtvrtek 13. srpna 2015

Nákupy ve slevách


Pamatuji si, že před rokem, jsem psala podobný článek o mých nákupech. Je to prostě moje tradice, že o prázdninách vyrážím nakupovat, protože jsou všude slevy a to se vyplatí to pořádně rozjet a taky máte takovou radost, když si koupíte něco, co bylo zlevněno z velké částky? Já teda vždycky ano!!

Vždy jsem se s oblečením držela při zemi a kupovala kousky typu nenadchne-ani-neurazí. Letos jsem se rozhodla svůj šatník trochu zpestřit (ano, fashion blogy se na mě podepsaly) a koupila jsem si takové věci, které jsem dosud nevlastnila a které mi doufám oživí šatník. Abych se vám přiznala tak na něco budu sbírat odvahu, ale doufám, že se vtom budu cítit pohodlně.  

Myslím si, že letos vládla v obchodech velká různorodost a každý si rozhodně přišel na své. Nevšimla jsem, že by vládl jeden velký trend a ten bychom našli v každém obchodu. Za což  jsem osobně moc ráda  a teď můžem jít na to.

HM
Doma mám samé rifle, proto jsem se rozhodla svou sbírku rozšířit o tyhle zajímavé a pestré kalhoty a k nim jsem si dokoupila bílé triko, které se k ním bude dle mého názoru skvěle hodit.

CROP TOWN
Zde mají velicé výhodnou akci, pokud si koupíte tři zlevněné zboži, tak tu nejlevnejší věc máte zdarma. Šaty jsou lehké a vzdušné a je zde můj nejoblíbenější vzor a vlastně střihově mě taky velice vyhovují,protože nejsou uplé a v pase jsou na gumičku.
A rifle považuji za svůj nejlepší kup, jsou hodně elastické a takové mi ve skříni chyběly.
 
TALLY WEIL
Už dlouho jsem sháněla nějaký overal, každý z nás na něm miluje to, že nemusí vůbec řešit, co na si sebe vzít, jak to zkombinovat, prostě máte rozhodnuto během sekundy.
A poslední kousek je hooodně výrazný cardigan, který se mi moc a moc líbí, je teploučký a příjemný, jen doufám, že necouvnu vzad a nebutu mít strach si ho vzít.
NEW YORKER
Klasických triček není nikdy dost a dokoupila jsem si to ke kimonu(uvidíte níže).

BERSHKA
Tak tohle kimono prostě miluju, ty barvy a hvalně ten vzor, byla to láska na první pohled.

GATE
Tak tato maxisukně, která v reálu má naprosto jinou barvu, než na obrázku, bohužel foťák to dobře nezachytil, je dalším jiným kouskem v mé skříni. Vždy když jsem si zkoušela maxisukně, tak je vypadala jako takový malý tank, ale tahle má zvláštní střih - je jakoby skládaná, takže si myslím, že bude každému slušet.


 A co se líbí vám?

4 komentáře:

  1. Nadherné věci, mně nejvíce padl do oka ten kardigan :).
    www.laleitr.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Kimono bych si take rada poridila.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Kimono bych si pořídila také :) A nové džíny potřebuji :D

    Life By Peggie

    OdpovědětVymazat
  4. Cardigan vypadá nádherně! :)
    http://anyworld0036.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkujeme za každý komentář.